COVID-19 UPDATE:
Wij nemen bestellingen ook telefonisch aan 085-7500867

KLANTENSERVICE:
085 - 750 08 67 bereikbaar 09.00 tot 17.00

Worden mijn goederen nog geleverd ondanks de lockdown?
Ja, uw goederen worden nog steeds geleverd. De transport zet zich gewoon voort.

Kan ik nog steeds een aankoop doen ondanks de lockdown?
Ja, dat kan. U kunt uw bestelling plaatsen via Facebook, Instagram of de telefoon.

Voor adviezen en bestellingen neemt u contact op met het volgende telefoonnummer: 085 - 750 08 67.

In het keuzemenu kiest u voor de optie; VERKOOP.

Hoelang zijn mijn bestelde goederen vertraagd?
Door Corona is het moeilijk om concrete levertijden aan te geven. Zowel intern (medewerkers) als extern (productie/fabrieken/transport) lijden wij onder de gevolgen van Covid. Dit heeft geleid tot de nodige vertragingen. De bestellingen worden over het algemeen geleverd tussen de 14 en 20 weken gedurende dit Corona-tijdperk.

Nemen jullie zelf contact op met mij of moet ik jullie bellen/e-mailen over mijn bestelling?
Wij nemen contact op met de klanten zodra de bestellingen binnen zijn en gereed zijn voor levering. Het is onnodig om contact te zoeken over toekomstige leveringen.


Langere levertijden dan normaal

Helaas ervaren wij een vertraging in de levertijden door tekorten aan grondstoffen i.v.m. COVID-19. Hierdoor kunnen onze leveranciers niet tijdig leveren. Waardoor het kan zijn dat de levering van uw bestelling vertraging oploopt.

Langere wachttijden klantenservice

Wij hebben door de vele vragen omtrent de levertijd van bestellingen telefonisch langere wachttijden dan normaal. Wij vragen dan ook uw begrip hiervoor. Wij proberen klanten telefonisch in te lichtten over eventuele vertragingen. En bellen de klant uiteraard meteen op zodra een bestelling compleet is. Bellen over de status van uw bestelling heeft op dit moment geen zin, gezien we geen exacte leverdatum doorkrijgen van de leverancier. Wij vragen dan ook uw geduld en te wachten tot u bestelling compleet is.

Koopavonden

Vanwege de nieuwe reglementen van het RIVM, mogen wij tijdens koopavonden tot max. 20:00 openblijven i.p.v. 21:00. Dit houdt in dat er om 20:00 geen klanten meer in de zaak mogen zijn, wij sluiten daarom om 19:45 de deuren. En verzoeken klanten om voor 20:00 het pand te verlaten.

Telefonische bestellingen en/of via facebook messenger

Gezien de huidige situatie waar we in zitten begrijpen we dat menig klant liever niet naar de showroom wil komen. Vandaar dat wij het mogelijk hebben gemaakt om bestellingen telefonisch door te geven. Dit kan op het volgende nummer 085-7500867, onder keuze optie nieuwe klant.

Uiteraard heeft u ook de mogelijkheid om u bestelling door te geven via Facebook messenger.

Wij volgen de adviezen van het RIVM

Bij het bezoek in de showroom nemen wij de hygi├źne voorschriften van de RIVM in acht, maar verloopt daarnaast zoals u van ons gewend bent. Samen met u inventariseert de adviseur uw wensen, laat u geheel vrijblijvend alle mogelijkheden zien en vertaalt dit desgewenst in een passend voorstel..

Tijdens uw bezoek hebben wij extra aandacht voor de maatregelen van het RIVM. We houden gepaste afstand van minimaal 1,5 meter, er worden geen handen geschud. Handen worden met regelmaat gewassen met zeep, we proberen het aanraken van onze producten zoveel mogelijk te vermijden.

Shoppen zonder afspraak

In al onze filialen kunt u op uw gemak shoppen onder de normale openingstijden, zonder hiervoor een afspraak te maken. Mondkapjes en alcohol om u handen te wassen zijn in elke filiaal aanwezig.